KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Sanna Kaski
Vieras

/ #1910 Re: Re: Re: Re: Uusi keskustelupalsta!

12.04.2011 11:00

#1909: Auttaa voi monin tavoin - Re: Re: Re: Uusi keskustelupalsta!

Huomasitko Rouva K (jos nyt oletukseni osuu oikeaan) katsoa tuota mun tekstiä jossa pyydän infoamaan avun tarvitsijoista vaikka täällä kun ei muuta kautta tietoa tule. Tämä sun vastaus on taas tätä viimeisen päälle jeesustelua. Tartuit tuohon epäolennaiseen kommenttiin ja jätit kokonaan mun asiallisen kommentin huomiotta??

Joo nyt on KKY:ssä yhteistyö sujuvaa, tosin ei niin monimuotoista enää. Ei ole yhtään vastarannankiiskiä haalimassa niitä maalaistalokissoja (vaikkakin sua mukaellakseni kissojahan ovat kaikki kissat)! Pistetään osa porukasta pois kuvioista kun näitä haluavat auttaa ja taas harmonia ja joustavuus on yhdistykseen palannut. NYT TEKIS MIELI KIROTA NIIN PERK...STI!!!

Nyt KKY ilmeisesti auttaa kotikissoja ihan urakalla, mikä tietysti on jees. Voimavaroja on tai ainakin olisi ollut auttaa myös puolivillejä. Mutta koska KKY haluaa kissan arvostuksen kasvavan niin päättää KKY että jätetään nuo kapiset siinä hetkessä apua tarvitsevat puolivillit huomiotta. NÄin se arvostus kasvaa aivan varmasti!

Meidän oppositiolaisten pitäisi nyt sitten pistää pää pensaaseen KKY:n tavoin ja unohtaa maatalokissat!