KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Auttaa voi monin tavoin
Vieras

/ #1909 Re: Re: Re: Uusi keskustelupalsta!

12.04.2011 10:11

#1908: - Re: Re: Uusi keskustelupalsta!

Kun nyt kysyit retorisen kysymyksen, niin tässä ystävällisesti sinulle vastaus.

Käyn aika ajoin toiveikkaana katsomassa, löytyisikö täältä esim. järkeä. Eli että olisiko saatavilla hyvien kokemusten jakoa, tuoreita ajatuksia, asiaa autetuista/autettavista kissoista, myönteistä palautetta, kannustavaa vuorovaikutusta tms. Tai esim. ihan yksittäisen kissaihmisen vinkkejä toisille, kuinka monin eri tavoin on voinut kissoja auttaa. Auttamiskokemuksia ilman rahaa ym.

Ja kissojahan ovat siis kaikki kissat, eivät pelkästään ne, joita ennaltaehkäisyn puutteen ja välinpitämättömän hoidon vuoksi on syntynyt ulos.

Jos haluat kysyä vielä jotain, niin ok. Mutta vastauksia laittelen vain asialliseen keskusteluun monen muun tavoin. Ja pahoittelen, että nimeäni en laita. Periaatteeni on, myös kissoja auttaessani, tehdä oleellinen, varsinainen työ, tekijän nimestä viis. Tärkeintä on tehdä ja toimia, ja auttaa. Sitä mukavampaa se on, mitä sujuvampaa ja monimuotoisempaa on auttajien yhteistyö. Kapuloiden heittäminen rattaisiin ei auttane ketään.