KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Ari Sandberg
Vieras

/ #1846 Hallitus

06.04.2011 14:40

Luin joitakin kommentteja tässä adressissa. Ovat kovin negatiivisia ja joissakin tartutaan yhteensasiaan. Hallitus on tehnut päätöksiä, osa väliaikaisia, sekavan tilanteen johdosta. Itselleni ei ole kukaan soittanut tai manipuloinut mitenkään. Olin kokouksessa pelkästä mielenkiinnosta. Valitettavasti astelma oli jo ennen kokousta selkeä, puolesta ja vastaan. En tunne henkilöitä ja tapahtumia aikaisemmilta vuosilta. Minut valittiin ylivoimaisella äänten enemmistöllä uutena ihmisenä hallitukseen. Kiitos siitä. Tulen katsomaan hallituksessa oloaikanani asioita yhdistyksen kannalta ja sitä kautta kisoojen hyvinvointiin. Muistuttaisin, että monet ratkaisut ovat kompromisseja. Ei auta olla yhden asian, lauseen tai ihmisen takana liian intensiivisesti. Tulen kannattamaan yhteistyötä asiallisesti kaikkien kanssa. Jos me riitelemme ja jakaannumme, kärsivät siitä, emme me, vaan kissat. Toivon kaikilta avoimmuutta ja avarakatseisuutta myös julkisesti. Kirjoittakaa rohekasti nimenne esiin kirjoituksissa. Olisi helpompi käydä dialogiaa henkilöiden kanssa eikä nimimerkkien. Epäoikudenmukaisuutta en ole koskaan hyväksynyt ja tämä pätee edelleen.
Mikäli haluatte kirjoitata minulle sähköisesti, laitan osoitteen näkyviin. ari.sandberg (@) kolumbus.fi (at merkki suluissa roskapostien vuoksi, at merkki tulee normaaliin paikkaan nimen jälkeen)
Hyvää alkavaa kevättä kaikille kissaihmisille
Ari Sandberg
KKY:n uusi hallituksen jäsen