Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #16924 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vähintään kaksi puolta kaiki

06.07.2013 14:11

#16917: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vähintään kaksi puolta kaikissa.

Anna Herra kallis mulle sanoja kertoakseni,  että nyt ei ole kysymys farisealaisuudesta.  Jako on toisenlainen:  Jos lapsesi kätkee sinulta jonkun totuuden,  joka painaa ilmiselvästi häntä,  silloin et rakkaudessasi anna tilanteen jatkua vaan puutut siihen aktiivisesti, että hän saisi apua,  ja asia selvenisi,  -  et tyydy silittelemään ja vakuuttamaan, että kyllä äiti  rakastaa.
Tai jos vintiösi kokeilee valheensietokynnystäsi,  eihän rakkaus sano,  valehtele vaan,  kyllä minä sinua rakastan.  Vaan kannat vastuuta koko hänen elämänsä suunnasta ja puutut asiaan.
Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa!      Mutta ilman totuutta  - rakkautta ei ole        tästä on syvimmältään kysymys.