Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #16880 Re: Re: Sodoma ja Gomorra

06.07.2013 08:20

#16864: - Re: Sodoma ja Gomorra

"Katsokaa Raamatusta tai vaikka elokuvasta the Bible,"

En tarkista faktatietoa myöskään esim. Sound of Music-elokuvan perusteella. Raamatussa ei mainita sanaa homoseksuaalisuus eikä kuvata homoseksuaalista parisuhdetta Sodoman ja Gomorran kohdalla. Pompeiji ei liene ollut homoseksuaalisempi kaupunki kuin muutkaan Rooman metropolit, mutta sattui onnettomuudekseen olemaan Etnan läheisyydessä. On todella naurettavaa väittää asioilla olevan yhteys toisiinsa, sattuma ja muut todennäköisyyystekijät selittävät asian riittävän hyvin.

"Suuren ylpeyden nimessä ja hengessähän juuri noita Pride-kulkueita järjestetään!! (engl. Pride = Ylpeys)"

Pride tarkoittaa tässä yhteydessä omanarvontuntoa, jota te uskikset yritätte nujertaa islamistien, natsien ja persujen kanssa muodostamassanne epäpyhässä liitossa. Tulkintasi sanan merkityksestä kertoo muulle maailmalle vain sen, että olisi aika välillä katsella maailmaa muutenkin kuin Raamattu-pullolasirilliesi läpi.