KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vanha jäsen
Vieras

/ #1815 KKY takaisin kissoille !

02.04.2011 18:06

Kissojen auttaminen maksaa, kuten Pirjo sanoikin. Suomessa on muutama ihminen, joka on uhrannut elämänsä ja rahansa katastrofikissojen auttamiseksi, mutta ei voi olettaa , että kaikilla kissojen ystävillä on perintöä tuhlattavaksi eläinten suojeluun.
Miksi jäsenten pitäisi perustaa uusi yhdistys, koska on jo olemassa KKY=Kissojen katastrofiyhdistys? Terttu perusti yhdistyksen, mutta ei Terttu ole yksin varoja kerännyt!

KAIKKIA HÄDÄNALAISIA KISSOJA PITÄÄ AUTTAA! Auttamista on myös, kun villiintynyt/sairas kissa päästetään sateenkaarisillalle pois nälkää,kipua ja kylmää kokemasta.
Pirjoa on syytetty kissaruton levittämisestä. Mutta eikö juuri sellaiset kissalaumat, missä kissaruttoa on , pitäisi loukuttaa ja kissat hoitaa terveeksi tai nukuttaa eläinlääkärissä pois kärsimästä. Juuri kärsiviä eläimiä eläinsuojelijoiden tulee auttaa yhteistyössä eläinlääkärin kanssa.
Oli huonoa tuuria, että kissoja toimitettiin useampaan sijaiskotiin, ennenkuin tauti hoksattiin.

Aiemminkin on ollut , mutta väännänpä taas rautalangasta, kun ei hallitus näyttä uskovan. Jos eivät eläinsuojelijat pyydä villiintyneitä kissoja, niin silloin maajussit/metsästäjät alkavat ampua niitä omin päin tai kaupunki tekee sopimuksen villikissojen pyynnistä metsästäjien kanssa ja silloin ammutaan niin imettävät emot kuin karanneet kotikissatkin. Inhimillistä olisi myös, että villikissaemo saisi hoitaa pentunsa luovutusikäiseksi ennen lopetusta tai uuteen kotiin menemistä. KKY alkaa muistuttaa metsästysyhdistystä! KKY silmät sulkemalla luulee pääsevänsä kissaongelmista. KÄRSIJÖITÄ OVAT ENNENKAIKKEA KISSAT, JOITA KKY:EN TULISI AUTTAA !