KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

oppositiolainen
Vieras

/ #1809 Re: Jopa saastankin keskellä autettiin

02.04.2011 09:59

#1805: Vanha jäsen toiselta paikkakunnalta - Jopa saastankin keskellä autettiin

Tämä sinun mielipiteesi olisi tullut esittää vuosikokouksessa suoraan Terttu Kanervolle ja hallitukselle, nyt se ei auta enää koska pj ja hallitus on valittu. Että muutoksia olisi saatu aikaan olisimme tarvinneet sinut ja muut samalla tavalla silmänsä aukaisseet ja ajattelevat vanhat jäsenet vuosikokoukseen ilmasemaan mieleipiteensä äänestyksessä.

Toivottavasti sinä, ja muut nyt aktivoidutte seuraamaan yhdistyksen toimintaa ja menette ensi vuosikokoukseen ja saatte aikaan muutoksia kissojen auttamisessa  parempaan suuntaan.

Me vuosikokouksessa olleet, jotka maksoimme jäsenmaksun (missään ei julkisesti ilmoitettu ettei uusia jäseniä oteta) ja uusina jäseninä pyrimme yhdistykseen, niin todenäköisesti jäsenyytemme on evätty 1.4 jolloin hallitus ilmoituksensa mukaan käsitteli uudet jäsenenmaksunsa maksaneet ja valitsi/kelpuutti uusia jäseniä yhdistykseen. Siten meillä ei todennäköisesti enää ole vaikutusmahdollisuuksia. Syytä voi vain arvailla?!

Sillä hyvin todennäköistä on että ne jotka nimellään ovat ilmaisseet eriävän mielipiteensä ja kannanottoja pj,n ja hallituksen linjauksiin ja toimiin, niin heidän katsotaan vahingoittavan yhdistystä heidän mielestään. Kuten jo on nähty miten entinen ja nykyinen pj kannattajineen on ilmaissut. Sitä ei tiedä minkä linjan uudet hallituksen jäsenet tässä asiassa ottavat; menevätkö kuin pässit narussa pj,n vetämänä vai uskaltavatko ilmaista eriävän mielipiteensä, siis jos ovat eri mieltä.

Muuten, diktatuurihallinnoissa ei ole oppositiota mutta demokraattisissa hallinnoissa on.