KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #1796 Re: Re: Re: Re: Miksi liityin aikoinaan KKY:een

01.04.2011 12:12

#1778: Realisti - Re: Re: Re: Miksi liityin aikoinaan KKY:een

Sinun kannanottoasi leimaa kyynisyys ja täydellinen välinpitämättömyys. Mielestäsi nämä kissat hoitaa liikenne, pedot, nälkä yms tekijät. Asummeko kehitysmaassa vai sivistysvaltiossa? Myönnän toki, että ennaltaehkäisy on järkevin ratkaisu kaikille osapuolille, mutta se ei tässä tilanteessa yksin riitä. Jo olemassa oleville kissapopulaatioille on tehtävä jotain ja jos luulet kuntien viranomaisten tekevän asialle jotain, olet todella tietämätön. Kannanotossasi huomaa ettet ole tehnyt kenttätyötä lainkaan. Voin sanoa omasta kokemuksestani, että valvontaviranomaiset ja virkaeläinlääkärit eivät ole saaneet mitään merkittävää aikaan näiden kissapopulaatioiden hoitamiseksi. Kaiken muun toiminnan lisäksi KKY:n tulisi toimia painostusryhmänä myös viranomaisiin päin. Jos KKY:n tarkoitus on panostaa tähän ennaltaehkäisevään työhön, niin miksi esim neuvontapuhelin lakkautettiin - ristiriitaisuuksia on todella liikaa. Yritysoppeja ei voi täysin soveltaa tämän kaltaiseen yhdistykseen. Liikevoitot  tehdään jossain muualla, täällä pelastetaan kissoja!

Tuntuu vahvasti siltä, että KKY:stä on tullut kaikenkarvaisten liikemiesten ja yrittäjien temmellyskenttä!