KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Jaana Vuorenpää
Vieras

/ #1765 Totuus voi olla raadollista...

31.03.2011 16:32

Kirjoitan nyt vielä kerran, että totuuden kertominen ei ole herjausta! Totuus hallituksen toimista ei ole vain kaunista luettavaa, mutta se on ikävä kyllä täysin totta! Mistään mustamaalaamisesta ei ole siten opposition osalta kysymys. Näiden ei voida sanoa kuitenkaan hallituksen lähettämän keltaisen tiedotteen ja viimeisimmän Katti-Matin osalta, jotka olivat todella törkeää ja valheellista propagandaa täynnä. Ymmärrän siten niiden jäsenten reaktiot, jotka uskoivat kirjoituksiin sokeasti, eivätkä halunneet ottaa asiasta enempää selvää.
Vuosikokouksessakin eräs rouvapari melkein sylki silmilleni, kun tarjosin Pirjo Peltoniemen kirjoittamaa selvitystä kaikesta tapahtuneesta heille. Eräs herra kävi puolestaan melkein päälle ja oli kuumana koko kokouksen ajan. Ehkä nyt kun pöly tapahtuneesta hieman laskeutuu, nämäkin henkilöt voivat kiukultaan nähdä asioita todellisemmassa valossa. "Kääntymisiä" on jo tapahtunut myös niiden yli 20 vuotta tai muutoin pitkään jäsenenä olleiden ihmisten parissa. Jäsenistön tulee saada tietää totuus tilanteesta! Hallitus on toiminut luottamushenkilöinä tehtävissään väärin ja ihmisiä harhaan johtaen!!