KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen


Vieras

/ #1752 Re: Re: Re: Re: neuvotteluasetelma

31.03.2011 11:30

#1742: sukankutoja - Re: Re: Re: neuvotteluasetelma 

 Oli aika herjaava väite tuo äänten ostaminen! Ei ole kovinkaan todennäköistä - ei puolin eikä toisin - että kenenkään rahavarat riitäisi ostamiseen tai lahjomiseen, kyse on lähinnä siitä kuinka harhaanjohdettuja pj:n kannatusryhmä oli ja millä mandaatilla he siellä olivat. Itse omalla kohdallani en ole hyötynyt rahallisesti oppositiossa olostani mitään, päinvastoin juristin palkkaan on mennyt aika mukava summa. Mielestäni se on kuitenkin sen väärti, jos kissoille ja heidän puolustajilleen saadaan tässä oikeutta. Minua ei kiinnosta KKY:n varat saati niiden hyödyntäminen, itselläni on sen verran varoja että pärjään mainiosti. Ei tätä hommaa viitsi rahan takia tehdä!!  Minulle on vain ja ainoastaan tärkeää, että kissat saavat ansaitusti osansa näistä varoista. Jos varoja aletaan keräämään ihmisiä/säätiötä varten, niin silloin yhdistyksen nimi on muutettava sen toimintaa paremmin kuvaavaksi. Kokouksessa pj:n kannattajat tuntuivat kääntävän puheet aina rahaan, vaikka opposition jäsenet yrittävät keskustella esim. yhdistyksen toimintaperiaatteista. Tämä rahan ympärillä vellova keskustelu paljastaa kyllä pj:n kannattajien arvomaailman ja toimintaperiaatteet.