Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #16323 Re: Re: Re: Re: Re:

27.06.2013 11:57

#16321: vieras - Re: Re: Re: Re:

"En usko näihin luonnontieteilijöihin jotka väittävät, että ihminen on eläin. Minä olen ihminen. En ole eläin. .... Voisiko sitä sitten ajatella, että eläimet ovat ihmisiä?"

Auto on pyörillä kulkeva kulkuväline. Siitähän varmaan voidaan johtaa päätelmä, että kaikki pyörillä kulkevat vempeleet ovat autoja...!!!? Jotain rajaa pitäisi olla logiikan käytössä, uskovaisillakin.

"Minä haluan aina tietää, että olen avioliitossa vastakkaista sukupuolta olevan kanssa mennyt avioliittoon. Tieto ei koskaan saisi olla vääristettyä. eikä huono asia. Nyt eletään tietoyhteiskunnassa, niin miksi kaikki tieto pitäisi salata ja tyhmistyä, ettei vaan kukaan tiedä kuka on nainen, mies ja kenen kanssa on avioliitossa. Tälläinen ajattelu ei sovi sivistyneeseen yhteiskuntaamme. Tyhmyys senkuin vain tiivistyy nykyään."

Jos et tiedä, oletko mennyt naimisiin miehen tai naisen kanssa, olet joko avioitunut transgender-ihmisen kanssa tai sitten jumalattoman tyhmä. Ja jos tiedät, miksi Sinun täytyisi sitä muille todistella? Nykyisessä sivistyneessä yhteiskunnassa salataan paljon muutakin diskriminoivaa, kuten rikoksentekijän etninen tausta uutisoinnissa. Tuo ihanneyhteiskuntasi löytyy menneiltä vuosisadoilta ja sivistyneisyys on siitä kaukana.