Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

vieras

/ #16321 Re: Re: Re: Re:

27.06.2013 09:49

#16313: Asiallisuutta ja oikeaa tietoa - Re: Re: Re:

En usko näihin luonnontieteilijöihin jotka väittävät, että ihminen on eläin. Minä olen ihminen. En ole eläin. Olen monessa asiassa paljon kehittyneempi. Eläimet eivät osaa käyttää tätä tietokonettakaan, eikä yksikään eläin ole suorittanut minulla olevaa ammattitutkintoakaan. Voisiko sitä sitten ajatella, että eläimet ovat ihmisiä?

Asiallisuutta ja oikeaa tietoa sinullekin. Uskonnollisen yhteisön jäsenet myös voivat (nainen ja mies) mennä avioliittoon maistraatissa. Siviiliavioliittolaki/ laki avioliitosta on myös voimassa uskontoon katsomatta uskonnollisen yhteisön jäsenillekin silloin, eikä sitä ole tarkoitettu homoille. Jokainen aviopari (nainen ja mies) voivat valita missä (maistraatissa/uskonnollisessa yhteisössä) lainvoiman avioliitolle haluavat. Avioliittolakia ei saa muuttaa, vaan se on pidettävä juuri niinkuin se nyt on.

Minä haluan aina tietää, että olen avioliitossa vastakkaista sukupuolta olevan kanssa mennyt avioliittoon. Tieto ei koskaan saisi olla vääristettyä. eikä huono asia. Nyt eletään tietoyhteiskunnassa, niin miksi kaikki tieto pitäisi salata ja tyhmistyä, ettei vaan kukaan tiedä kuka on nainen, mies ja kenen kanssa on avioliitossa. Tälläinen ajattelu ei sovi sivistyneeseen yhteiskuntaamme. Tyhmyys senkuin vain tiivistyy nykyään.