KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Sanna Kaski
Vieras

/ #1676 Re: Re: Re: Pettyneen jäsenen vuodatusta !

28.03.2011 21:39

#1673: Kummallista kissojeilauttamista - Re: Re: Pettyneen jäsenen vuodatusta !

On se kummallista kuinka joku uuden hallituksen kannattaja kehtaa täällä jeesustella ja syyttelee rahojen kyttäämisestä ja kissojen auttamatta jättämisestä!!!!!!!

Uusi hallitus jättää auttamatta kissoja, jotka sen tarpeessa ovat nyt! Tätä oppositio yritti muuttaa!!

Vieläkään ei päähäni mahdu miten noin ansioitunut eläinihminen kun mitä nykyinen pj on tekee tälläisiä päätöksiä! Ei siinä voi olla muuta takana kuin se että tietyt henkilöt haluttiin pois yhdistyksestä. Hinnalla millä hyvänsä! Muutama kymmenen kissaa ei siinä paljoa paina. Vieläpä sen olisin käsittänyt että kissatilaa missään muodossaan ei haluta ja senkin että leikkauskampanjoihin ruvetaan laittamaan enemmän rahaa. MUTTA SITÄ EN YMMÄRRÄ KUINKA NUO HETI APUA TARVITSEVAT KISSAT HYLÄTÄÄN! KKY EI OLE LOUKUTTANUT YHTÄÄN KISSAA TÄNÄ VUONNA (joo, voi olla pari??tätäkin kysytty moneen otteeseen.....)

Ja vieläkään ei kehdata näemmä omalla nimellään kirjoittaa. Se kertoo kaiken teikäläisistä. Sinunkin tekstistäsi näkee (sen verran sekavaa sepustusta) että olet vakikannattaja. Meikäläisistä jokainen, joka vakituiseen tänne kirjoittaa kehtaa nimensä laittaa teksteihinsä.

Lueppa vaikka tuo viimeinen lauseesi pari kertaa uudelleen ja kerro mikä oli sen pointti?

Ja luuletko tosiaan että tässä ei kukaan meistä ole kissoja tässä välissä auttanut? Pirjo on, Annika on ja jopa minä joka en ole aktiivi olen. Jokainen sen puitteissa mikä on ollut taloudellinen ja ajallinen tilanne (minä tosin huomattavasti vähemmän kuin P ja A). MItä sä olet tehnyt kissojen hyväksi tänä vuonna?

Ja tässähän ollaan taisteltu sen vuoksi että KKY jatkaisi vanhalla linjallaan ja auttaisi kissoja. Ei sen takia että olisi kenenkään rahoja haluttu haaskata, ei omia eikä KKY:n. Toki omia oikeuksiakin on alettu puolustamaan kun niitä on ruvettu polkemaan.

Nykyisen PJ:n suusta kuultua eilen (ei tosin näillä sanoilla): kertaakaan hän ei yrittänyt asioita sopia opposition kanssa ennen kuin asianajajat otettiin kuvioihin. Hän kieltäytyi tapaamasta henkilöitä joiden kanssa oli riitaantunut sekä kieltäytyi tulemasta yhteiseen ensikotitapaamiseen missä tulehtunutta tilannetta oltaisiin yritetty purkaa.

Nyt kun on taistelut taisteltu tältä erää niin voisiko joku KKY:stä kertoa mitä rahoille pelätään tapahtuvan jos oppositio niitä pääsisi hallinnoimaan? OLEN KYSYNYT TÄTÄ VÄHINTÄÄN KYMMENEN KERTAA.