KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vanha jäsen toiselta paikkakunnalta
Vieras

/ #1656 Pettyneen jäsenen vuodatusta !

28.03.2011 11:23

Täytyy tunnustaa, että ennen jäsenlehteä olin Tertun kannalla, vaikka en hyväksynyt hallituksen päätöstä ja olin opposition puolella kissa-asioissa.
Jäsenlehti muutti tilanteen ja kallistuin enemmän opposition puolelle , vaikka en hyväksy sitä, että mustamaalaamista alettiin tehdä julkisuudessa.Inna Illivitskyn kirjoitus sai sappeni kiehumaan ja sen jälkeen ei ollut enää epäselvää ketä kannatan. Kannatan siis oppositiota!
En antanut valtakirjaa ristiriitatilanteessa kummallekaan !
KKY:en PITÄÄ VAIHTAA NIMI ! Nimi ei vastaa enää toimintaa. On nyt tavallinen eläinsuojeluyhdistys, eikä Kissojen Katastrofiyhdistys, mitä oli 30v! Pahalta tuntuu kissaraukkojen puolesta. Kissarutto ei ole maailmanloppu! Kissaruttoa, koirien parvoa jne on ollut vuosien varrella löytöeläinhoitoloissa ja kuitenkin hoitolat jatkavat toimintaa.
Leikkaustempauksista ja valistuksesta huolimatta aina tulee olemaan villikissoja ja niitä KKY:en pitäisi auttaa. Hyväksyn täysvillien kissojen nukuttamisen eläinlääkärissä, mutta sitä en hyväksy, että kissat jätetään ulos kuolemaan nälkään ja kylmyyteen.
Kissa ei kuuluisi metsästyslakiin, kissa on eläinsuojelullinen ongelma ja villikissat tulee eläinsuojelijoiden loukuttaa yhteistyössä virkaeläinlääkärin kanssa !
Pahalta tuntuu, jos taloudenhoitajalle ja lakimiehelle tuhlataan vähitellen yhdistyksen varat! Mieluummin varat eläinlääkärikuluihin kuin heille.