KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Ulkopaikkakuntalainen

/ #4136 Vanhan jäsenen kommentti

11.06.2013 17:23

Olin rivijäsenenä KKY:ssä noin 20v , mutta erosin tänä vuonna yhdistyksestä, koska se ei enää todellakaan auta surkeimmassa asemassa olevia kissoja. Kun viime vuosien vääryyksiä , niin ihmisiin kuin kissoihin kohdistuvia ei haluttu korjata , niin muuta vaihtoehtoa ei ollut.
Aikoinaan liityin KKY:een nimenomaan siksi, koska se auttoi hädänalaisia kissoja.
KKY salaa jotakin, koska en saanut haluamiani vuosien 2008-2011 tilinpäätöksiä. Vuoden 2012 sain vasta lukuisten pyyntöjen jälkeen, mutta se oli hyvin yliolkainen, eikä siitä selvinnyt mihin rahat todella menevät. Siihen nähden, että yhdistys saa jatkuvasti testamentteja olisi luullut, että omaisuus on vieläkin suurempi.
Myös se on ikävää, että jäsenille valehdellaan. Emaileissa kerrotaan toista kuin mitä esimerkiksi vuosikokouskutsussa.
Jäsenien suita ei saisi myöskään tukkia, kuten KKY tekee.
Jos laittaisin tähän emailit, mitä sain eräältä entiseltä hallituksen jäseneltä pyytäessäni tilinpäätöksiä, niin luulen, että jokainen teistä haukkoisi henkeä. Niin ala-arvoista ja törkeää tekstiä sain lukea . Toistaiseksi en laita tänne niitä, joillekin viranhaltijoille olen kylläkin lähettänyt ne tiedoksi . Entinen ja nykyinen puheenjohtaja ei kumpikaan pahoitellut niitä, joten molemmat siis hyväksyivät ne.
Massiivinen v. 2012 leikkaustempauskin taisi olla vain "näytelmä", nythän niitäkin ollaan vähentämässä...