KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #1568 Oma kunnia ja meriitti tärkeämpää

20.03.2011 10:29

AL 20.3. Terttu Kanervo, sinä yrität epätoivoisesti nyt sepustella ja selitellä omavaltaisia yhdistyksen perustehtävään, kissojen pelastamiseen kohdistuvia heikentäviä käsittämättömiä toimiasi ja puolustaa niitä nyt vetoamalla pyrkiväsi "suuremmaksi hyväntekijäksi" eli perustamalla KKYn varoilla säätiön, jonka tarkoituksena ei mikään muu kuin pitää sinut yhdistyksen varoissa ja vallassa kiinni, sekä kiillottaa ryvettynyttä julkikuvaasi, joka itse asiassa taitaakin olla totuus. Vaikutat sydämettömältä ja ahneelta ihmiseltä, joka käyttää muita vain omiin tarkoitusperiinsä, et tunnu arvostavan ketään?

Kissoja on käytetty hyväksi ja niiden varjolla varoja on kerätty, eikä niitä ole kai aiottukaan käyttää keräämisessä esitettyyn tarkoitukseen, esim. mm. kissataloon alunalkaenkaan vaan
JÄSENILTÄ JA LAHJOITTAJILTA SALAA JA JÄSENIEN SELÄN TAKANA SALAA ON SUUNNITELTU SÄÄTIÖITTÄMISTÄ!? KUKA JA KETKÄ OVAT TOIMINEET KATALASTI SELÄN TAKANA?!?!? TUO TUO TOIMINNAN SUPISTAMINEN JOTA KUTSUT "HIENOLTA" JA POLIITTISELTA JARGONIALTA KUULOSTAVIN SANANKÄÄNTEIN "TOIMINNAN TARKENNUKSEKSI", joka itse asiassa on erittäin epämääräinen ilmaisu ja voi pitää sisällään ihan mitä vain.
SÄÄTIÖITTÄMISEN SUUNNITTELUKO AUTTOI NIITÄ KISSOJA JOTKA KÄRSIVÄT NÄISSÄ TALVEN PAKKASISSA?!?!?
Törkeemmän laatuista vedätystä jonka motiivina on vain ja ainoastaan "puheenjohtajan ja perustajan" (jonka kyllä muistaa tuoda esiin joka ikisessä kommentissaan) OMA KUNNIANHIMO?!?

Jäsenet ja lahjoittajat!!VALPASTUKAA!!!