KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Sanna Kaski
Vieras

/ #1564 Re: Viimeisin Katti-Matti

18.03.2011 08:50

#1563: Jäsen jo pitkään - Viimeisin Katti-Matti

Harmi kun täällä ei ole tykkää nappulaa :) Tykkäisin tästä ja tuosta edellisestä tekstistä. Olen pelänny että kuinkahan ne jäsenet nielevät kaiken mitä Katti-Matissa lukee. Moni ihan oikeutetusti uskoo että siellä nyt ei ainakaan vääristellä ja valehdella asioista. Itsekin varmaan olettaisin että ei kai sentään arvostettu PJ sellaiseen sorru ja kyllähän lehden täytyy kertoa totuus (puolueettomasti). En ole ikinään näin törkeeseen aiheettomaan panetteluun törmännyt ja en voi ymmärtää miten joku kehtaa!!! ja tietysti uskaltaakin koska kyllähän tällaiset asiat puidaan sitten tuomioistuimissa. Ja tiedän panettelun olevan aiheetonta, koska olen ollut kriisin alusta alkaen mukana tässä sopassa. Itseltäni löytyy satoja sähköposteja, jotka todistavat asioiden tapahtuneen täysin eri lailla tai että ne on irroitettu asiayhteyksistään (yksi esimerkki on tämä Tampereen kaupungin tuki -> PJ kertoo vain sen puolen asiasta että Fabritius ja Peltoniemet aiheuttavat ehkä tuen menetyksen. Mutta mistä syystä PJ ei kerro sitä että miksi näin on tapahtunut? Miksi PJ ei kerro että hän on salaa kokoustanut vain osan hallitusta kanssa (laitonta) ja tehnyt päätöksen joka on lakien vastainen (jäsenottokielto). Mitä normaali kansalainen voi enää tehdä jos hänen oikeuksiaan/lakia rikotaan? Pitääkö se vain niellä ja hyväksyä? Ja näin sallitaan että nämä "kanervot" saavat jatkossakin tehdä mitä lystäävät ja myllyttää ihmisiä ja rikkoa lakia. Pahimmassa tapauksessa he tuhoavat koko yhdistyksen.

Nykyinen PJ on tehnyt ansiokasta eläinsuojelutyötä. Siksi en millään pysty ymmärtämään tätä uutta linjaa kissojen suhteen (tosin ihmisiä hän on myllyttänyt jo vuosia). Josko päätettäisiinkin että ruvetaan tekemään enemmän pitkän linjan valistustyötä ja yhteistyötä kuntien kanssa, niin mitä tehdään niille väliinputoajakissoille? Jätetään ne hoitamatta, mitäpä niitä KKY:kään niitä hyysäämään kun eivät kunnatkaan sitä tee?? Pirjo Peltoniemi on loukuttanut vain ja ainoastaan näitä väliinputoajia eli niitä maalaistalopopulaatioita mitä ei kunnilla ole oikeus hakea pois/lopettaa, yhtään villikissalaumaa ei Pirjo ole yhdistykselle tuonut. Ja näitä populaatioita on aina, tehtiin sitä valistustyötä/leikkauskampanjoita kuinka paljon tahansa.