Ehdoton vankeusrangaistus lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Sydän Kuolio Ala Mutu Les Homo Sapiensus Konsesus Kikkulus Tikkulus Fuck You

/ #302 Re: Re: Re: Re: Ihmisen kipua ei pidä vähätellä. Sinäkin olet ihminen.

28.05.2013 12:56

#292: Manselainen - Re: Re: Re: Ihmisen kipua ei pidä vähätellä. Sinäkin olet ihminen.

hyvä Manselainen.

En ole todellakaan jaksanut lukea tätä koko kirjelmää läpi. Onhan näitä sivuja kolmetoista, nyt ainakin.

Tämä on koko viimeinen postaukseni tähän ketjuun, jota lähdin kommentoimaan. Se oli selkeästi erhe, koska en oikeasti jaksaisi moista kilkuttelua. Mutta haluan laittaa tähän  pari huomiota.

Ensinnäkin, te, vetoatte aina järki politiikkaan. Mutta sitten itse esitätte blogikirjoituksia evidensseinä. Se on verrattavissa Wikipedia lähteiden käyttöön Gradun teossa. Ei oo kauheen uskottavaa. Ja mitäs ne blogi kirjoitukset sitten oikein ovat jolleivat mielipiteitä.

Tieto, jos sitä haluaa oikein kunnollla pohtia. Se mitä me tiedoksi kutsutaan on ryhmä oletuksia, joiden kuvittelemme olevan totta. Sen myötä mitä olen tieteen kehitystä seurannut, voisi tiedettä alkaa kutsumaan luulonnoksi. Viitaten uskontoon. Moni teoria on uusiksi mennyt ja siksi toivoisin, että jos joku meistä oikeasti tosissaan kuvittelee tietävänsä jotain niin myöntäisi, että ainoa asia jota voisi pitää totuutena tässä mailmassa on tieto että ei tiedä mitään.

Tässäpä tämä. Loistavaa kesää, Manselainen. Unohdan tämän kaiken nyt ja menen kauppaan ostamaan suklaata!

Ja te joita nämä tekstit täällä ovat satuttaneet: Unohtakaa nää kaikki. Netissä on niin helppo sanoa kaikkea typerää, kun tämä ruutu etäännyttää kaikki tekijät uhreistaan ja toisin päin. Henkilökohtaisesti minua hävettää olla osa tätä Homo Sapiens- laumaa, joka vaan riehuu ja raiskaa ja vähättelee toisten kipua. Kipu kertoo vammasta. Ja vamma kertoo aiheen arkuudesta. Hieman kunnioitusta nyt ja jäitä housuihin! Tosin kannattaa varoa pissa tautia. Ei ole kiva!