Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

taku

/ #14194 Re: Re: Re: Re:

23.05.2013 15:14

#14191: - Re: Re: Re:

Ei tuo asia niin mustavalkoista ole.Emme me kristillisdemokraatit aja sääty yhteiskuntaa.Siitäkin huolimatta että olen itse aatelinen kannatan aateliston lakkauttamista.meillähän aatelisto on Suomessa vielä olemassa.Tosin meillä ei ole mitään käytännön etuoikeuksia mutta  muodollisesti aateli on vielä olemassa.olenkin yrittänyt ehdottaa että  nämä Tahdon tyypit keskittyisivät aatelin kumoamiseen tämän höpölöpö kampanjan sijaan.Kristillisyyden kariseminen näkyy Hollannissa jossa on uudestaan otettu käyttöön Natsi-Saksan armomurhalainsäädäntö.Minun arvomaailmassani keskeistä on elämän pyhyyden vaaliminen.

Jos mietimme tasa-arvoa nykySuomessa niin suurin erirvoisuutta synnyttävä tekijä ova kuitenkin vaalipiirit.Eri vaalipiireissä

annetut äänet eivät todellisuudessa ole samanarvoisia.Tälläiset höpölöpö kampanjat vievät pohjaa ja huomiota OIKEILTA tasa-arvo-ongelmilta.tosin täytyy antaa vihreille tunnustusta että ovat enemmän keskittyneet tähän kysymykseen -vaalijärjestelmään-joka on kiistatta vuosikymmenen tärkein poliittinen kysymys.