Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

p.

/ #13927 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

20.05.2013 07:40

#13919: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Fundiksen kohdalla onkin turvallista,  että on likeinen yhteys sanaan  ja silti hän ei karsasta myöskään armolahjoja - ja sieltähän ne tulevat, Raamatusta.  Ja onneksi Jumala valtuuttaa kestävällä perustalla seisovia profeetallisia palvelijoita,  mutta heidän ensisijainen tähtäyspisteensä ei koskaan saa olla ihmeissä  ja merkeissä vaan Kristuksessa.  Tämä on se koetin kivi.

Kun luterilaisessa kirkossa ei ollut karismaattisen elämän tuntemia isiä ja äitejä oikealla kohdalla,  sai tapahtua monta pieleen menemistä.  Torontolaisuudellekkaan ei vieläkään osata näyttää varoitusvaloja,  vaikka sylttytehtaalle vie

sieltä kumisaapas-kaupungistakin selvät jäljet.   ( Mutta vain jonkun osalta!)

Silti  on rakennettava ainoastaan sanan ja Sanan varaan.     Jumalan tavoite on selvästi tehdä meistä itsenäisiä ihmisiä. Muuten koko usko kaatuu kun joku rojahtaa vierestä.  Tämä kehitysprosessi vie jonkin aikaa ja vaatii omat kokemuksensa juuri siitä,   mitä seuraa kun jättäytyy ensin "NIIN IHANIEN  IHMISTEN "  vietäväksi.

(  Muuten,  tästä  kaikesta huolimatta,  Juuri Yhdysvalloissa oli rakastettava,  vanha,  suloinen  harmaapäinen Jumalan profeetta,  jonka kaikki suuret profetiat ovat valitettavasti täyttyneet:  David Willkersson.  Kuoli viimevuoden huhtikuussa.  Sanoin valitettavasti,  koska se tietää myös sitä,  että moni raskaskin asia vielä tulee täyttymään.  Juuri sen tähden on jalat saatava sellaiselle kalliolle,  joka kestää kaikissa myrskyissä,  mitä eteemme tulee tulevaisina vuosina.