Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Virgo92

/ #13814 Re: Re: Euroviisut

19.05.2013 03:51

#13813: - Re:

Huomenta aamuvirkku! Mitä mieltä olet, miksi meidän edustaja l. Krista ei   sitten  pärjännytkään ...Kolmanneksi viimeinen sijoitus. En nyt ihan tuota sentään  odottanut! Ei se nyt minusta ainakaan niin huono ollut, mutta voi itku-joku Tanskan "Teardrops" sitten voitti . No, ei tämä nyt sinänsä mitään uutta viisuhistoriassa ollut , kyllähän  se häntäpää Suomelle on tutuksi vuosien mittaan ( sitä yhtä minusta melko merkityksettömäksi sittenkin jäänyttä poikkeusta lukuunottamatta) on jo käynyt . Ihan ´perussettiä´ Suomelle siis tuo sijoitus. En kyllä usko sen pusun vaikuttaneen,ainakaan sen suhteen, puoleen tai toiseen. Voimme nyt vain yhtyä voittajakappaleen nimeen, mutta turha sitä on oikeasti itkeä. Useimmat biisit kun oli sellaisia, että jo kun ne oli puoleen väliin kuunnellut, oli alkupään jo unohtanut. Georgialaisten reagointi kollektiivisine ilmaisuineen tuohon pusuun  oli joka tapauksessa aivan järkyttävän typerää ja Krista (ainakin minun silmissäni) edelleen- ihan symppis.