Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

p.

/ #13780 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:Objection, over-ruled !

18.05.2013 07:04

Eipäs suostu laskeutumaan alaspäin tuonne valk.alueelle millään.    Kyllä,  rakas äidinkielen opettaja,  olette aivan oikeassa!   Muutenkaan en ole ollenkaan  tyytyväinen  tuohon tekstipuoleen,  on pikkuisen sekavan tuntuinen. Kiputilassa ja näkörajoitteisena,  vasemm. kädellä kirjoitettuna, siihen nähden  olen kuitenkin pärjännyt suht´ hyvin muuten.  Ja nyt tullessa luin ja näin "romaanini" :)

itsekkin,  vaan eipäs tuonne  pääse enää muuttelemaan mitään. Se menee jossakin vaiheessa umpeen,  tuo korjausobtio.   Jäi sinne yksi runo-torsokin,   tai sen alkuosa,  kun ei voinut ottaa pois.  Harmitti.   Joten koitetaan kestää.  Eiks niin!         No,  leikki sijansa saakoon.     Mutta oikein hyvää lauantaipäivää kaikille. Jos täällä on vielä ruotsalaisystävämme paikalla,  olisin kysynyt vinkistäsi,    että miten luulet sen lämpöpuolen toimivan silloin jos on muutenkin vaikea sietää tuossa niskan seudulla  lämpöä, esim huivia tms.  jääkö se kuumuus siihen voimakkaasti.  Ehkä täytyy koittaa rajatulle alueelle ensin.