Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

taku

/ #13549 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 13430

14.05.2013 13:03

#13541: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 13430

Kylä kaikenlaista seksuaalisuutta on esiintynyt iät ja ajat.Vaikkei seksuaalisuuen käsitettäsinälään tunnettukaan. Ajtuksesi taustlla on selvästikin nykyikainen ajattelutapa iitä että aikuisten miesten välinen homoseksuaalisuus on hyväksyttävää mutta lapsiin ei saasekantua.Tämä on sinällään ymmärrettävä ja perusteltu ajattelutapa ja minunkin mielestäni pedofiia on täysin tuomittavaa.Mutta se ettäPAAVALI olisi näin ajatellut on historiantutkimuksen valossa erittäin epäuskottavaa.Niin hullun kuriselta kuin se kuulostaakin uskottavampaa olisiajatella ettäPaavali olisi hyväksynyt pederastian mutta tuominnut aikuisten miesten välisen seksin. Nimittäin tuona ikana oli varsin yleinen ajattelutapa että hyväksyttiin nuoriin poikiin sekaantuminen mutta tuomittiin aikuisten miesten väinen seksi.Toki oli nitäkin jotka hyväksyivät molemmat ja niitä jotka tuomitsivat molemmat kuten juutalaiset. Mutta sellaista ajattelua kuin nykyään että pederasti on väärin mutta aikuisten miesten välinen seksi on ok  ei esiintynyt.Jos jeesus tai Paavali olisi näin ajatellut siitä olisi takuulla jäänyt merkkejä.Tälläinen väite on suurinpiirtein yhtä uskottava kuin että Raamatusa olisi internetiä koskevia käskyjä.En sano tätä siksi että myötäilisin lasten hyväksikäyttöä vaan kerron ihan historiallisia tosiasioita.