Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Rikottu ruukku

/ #13324 Löytäneekö Raamatun UT mukaista Krist. uskoa,...

11.05.2013 17:04

Hänelle uskollisuutta ja kuuliaisuutta, omiaan, Hänessä yhdeksi kutsumaan, kokoamaan ja noutamaan tulemuksensa aikoihin, jossa ajassa nyt elämme. Mikä ketäkin estää tälle Hänen siunauksen ja varjeluksen sisältävälle tielle, tätä Hänen seurakuntaansa ja valtakuntaansa rakentavalle tielle lähtemästä ja siihen niillä, kaikille hyväksi ehdoilla yhdistymästä, ja siihen, vasta Oikeasti Krist. Raamatun UT mukaisesti toimivaan vaihtoehtoon sijoittamista ja kaikkineen siihen pelastukseksi vaihtoehto, yhteyteen yhdistymästä. Tarkoituksella ettei jätä mitään sielunvihollisen hyväksi ja puolesta touhuihin, itseään ja omaansa kaikkineen tuhottavaksi. Joka muuten on edessään

Se kaikille hyväksi Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa, Totuuteen perustuva, se kaikkia kohtaan ja kaikille Oikeuden mukaisten, ihan Lain / Laillisuuden täyttymyksen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, opetusten ja ohjeiden mukainen. Turvallisen ja turvatun, kaikinpuolisen hyvinvointi elämän ja tulevaisuuden mahdollistava ja takaava vaihtoehto mahdollisuus.

Mutta onko tälle kaikille hyväksi Jumalan valtakuntaa ja Hänen kaikille hyväksi vanhurskautta etsivälle, = kaikessa täydellisyyteen pyrkivälle Krist. vaihtoehto tielle lähtemään, ja niillä kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisilla ehdoilla paikkakunnittain ja alueittain, kansakuntien laajuiseksi yhteiseksi hyväksi, mutta kaikille ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle parhaaksi mahdolliseksi tarkoituksen ja tavoitteen mukaiseksi yhteistyö ja toiminta / vaikuttamisen verkostoksi, Raamatun UT mukaisesti ja mukaisiksi apostolisiksi, Jumalan, tälle vääryyden ja pahuuden maailmalle tuomioilta, ja siltä hirmuiseksi maailman LOPUKSI lopulliselta hirveältä tuomiolta pelastukseksi, näitä kaikille hyväksi, ”maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi” riittäviä ”Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi” seurakuntiaan rakentaviksi yhdistymään ja järjestäytymään halukkaita?

Kristillistä on vasta se kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisesti elämä, toiminta ja vaikuttaminen.
Vasta se on sitä oikeaa todellista Jumalan palvelua, sitä Kristuksen Jeesuksen käskyt pitävää ja täyttävää / ne Raamatun UT mukaisen kristillisyyden tunnusmerkit ilmentävää ja täyttävää, = Kristillisyyden oikeaksi osoittavaa / todistavaa. Jumalasta ja Jeesuksesta puhuminen ja saarnaaminen ei sitä vielä osoita eikä todista.

Kannattaisi vähän ottaa selvää mihin uskovaisia ne ovat. Kun eivät ole kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisesti eläviä ja toimivia / vaikuttavia.

Herätykseksi muistuttaen / opettaen nöyränä opetuslapsena.