KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kirsi
Vieras

/ #1507 Re: Re: Motto puheenjohtajalle:

05.03.2011 14:19

#1505: Vieras - Re: Motto puheenjohtajalle:

Anteeksi nyt vaan, mutta mitähän pahaa motossa puheenjohtajalle oikeen on, kun sen miälestäsi pitäisi poistaa?

Motto TULEVALLE puheenjohtajalle:

MITÄTÖN NAINEN VAATII MUILTA, SUUREMMOINEN NAINEN VAATII ITSELTÄÄN.

 

Eikö tuo ole osuva motto TULEVALLE puheenjohtajalle? En tarkoittanut, että Terttu Kanervo olisi mitätön, vaan mielestäni jokainen meistä on mitätön jos vaatii vain muilta.... Niin sinä kuin minäkin. Mutta meistä' jokaisella on mahdollisuus myös olla suuremmoisia, jos vaan viitsimme tehdä työtä sen eteen.

 

Ainakin minä ja VARMASTI KISSATKIN HALUAVAT ENSI KAUDELLE PUHEENJOHTAJAN, JOKA VAATII MYÖS ITSELTÄÄN JA OMALLA ESIMERKILLÄÄN "JOHTAA" KKY:TÄ!!


Ei kellään ole oikeutta vaatia muita tekemään, jollei itse tee vähintäänkin yhtä paljon, vaikka tälläinen onkin KKY:ssä tapana ollut. Haukutaan ja vähätellään niitä, jotka niska limassa ympäri vuorokauden kissojen eteen hommia tekee, jotta itse näyttäisi paremmalta, kun ei tee mitään!

 

On kyllä ihme, että mietelauseestakin vedetään herneet peräsuoleen asti! Mutta se on ihan ok, että kymmeniä jäseniä on kiusattu useiden vuosien ajan ja edelleen kiusataan.... Mikset heitä puollusta vieras, joka et edes uskalla nimelläsi kirjoittaa?

Jotta nyt kaikki herneitten vetäjät uudelleen saatte tilaisuuden herneilyynne, niin tässäpä vielä toinen motto tulevalle puhejohtajalle:

USKALLA OLLA ROHKEA JA PUUTTUA EPÄKOHTIIN. OTA ENNAKKOLUULOTTOMASTI KAIKKIEN EHDOTUKSET VASTAAN JA PÄÄTÄ EHDOTUKSEN PERUSTEELLA ÄLÄKÄ EHDOTTAJAN.