KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Sanna Kaski
Vieras

/ #1484 Re: Re: Joku roti tähän on saatava

04.03.2011 18:49

#1482: Vieras - Re: Joku roti tähän on saatava

Kyllä toki tiedetään että kissoja liikkuu nytkin KKY:n "verkostossa", mutta... kyse on murto-osasta siitä määrästä mitä aiemmin on liikkunut. Muutakaan ei voi päätellä siitä että ensikotilistalla ei pahemmin kisuja enää tarjoilla ja kysymykseeni kissamääristä (vertailutietoa ajanjaksolta joulu-helmi) ei vastausta ole tullut. Paitsi PP:ltä.

Minulle on nykyinen PJ henkilökohtaisesti kirjoittanut että yhdestäkään kissapopulaatiosta ei ole ilmoitettu sen jälkeen kun sjoittajat potkittiin pois toimestaan. Joko hän valehteli tai sitten hän ei tiedä mitä yhdistyksessä sillä saralla tapahtuu!

Juu ja arvaan kyllä miten on ohjattu kyselijöitä: soittakaa kunnalle. Ja kunta tekee mitä tekee.

PP taatusti auttaa niin montaa kissaa kuin hänellä vaan taloudellisesti on rahkeita. Tiedät sen itsekin. Mutta taloudellisiakaan rahkeita ei normaalituloisella taloudella ole kuin murto-osa siitä määrästä mitä PP pystyisi hoitamaan KKY:n avustuksella.

Entäpä keväällä? Mitä silloin meinaatte tehdä kun pentutehtaat taas käynnistyvät? Senkin voin arvata: otatte ne pennut jotka teille kotio kuskataan!

KYLLÄ OTTAA PÄÄHÄN TÄMÄ ASIOIDEN VÄHÄTTELY JA VÄÄRISTELY!!!