Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Unknown
Vieras

/ #360 Re: Re: Re:

02.03.2011 21:42

#359: Koiran ehdoilla - Re: Re:

Sitten, mihin perustat sen, että Martin Deeley on AVSAB:in jäsen? Tässä vähän aikaisempia kommenttejasi:

"Unohdit mainita että OSA yhdistyksen jäsenistä."...

Se peräänkuuluttamasi luetun ymmärtäminen ;-)

Mistä päättelit että olen väittänyt Deeleyn olevan AVSAB:n jäsen?

Itse esitit että AVSAB:n lausunnon takana seisoo kaikki mainitsemasi hienoja titteleitä omistavat henkilöt,kuitenkin tuolla aiemmin linkittämässäni keskustelussa omilla nimillään ja AVSAB:n jäseninä esiintyvät henkilöt vastustivat AVSAB:n lausuntoa!

Tämän seurauksena kommentoin:

"Unohdit mainita että OSA yhdistyksen jäsenistä."

"Ja miten perustelet tämän mielipiteen: "Minun silmissä AVSAB:n arvovalta ja kyky vaikuttaa on kettutyttöjen tasoa ja keinotkin on samoja!"?"

Perustelu tuli samassa viestissä ja jo monessa aiemmassakin viestissä!

Miten vaikutusvaltainen tämä titteleitä täynnä oleva järjestö sitten on?

35vuotisen toimintansa aikana se ei ole saanut edes sähköpantojen käyttöä saati pentutehtailua lopetetuksi,ainoa mitä se on saanut aikaiseksi on se,että se on saanut pseudotieteensä hyväksytyksi tieteenalaksi."Arvostettu tieteellinen yhteisö" käyttää kuitenkin arvovaltaansa hieman kyseenalaisin keinoin lopettaakseen YHDEN laillisesti toimivan yrittäjän toiminnan :-)

"Ei voi muuta sanoa kuin, että joltain löytyy aika hyvä mielikuvitus. On ilmeisesti melko turha kuitenkaan odottaa asiallista keskustelua henkilöltä joka viljelee hymiöitä, hihityksiä ja muutenkin kirjoittaa kuin teinityttö. Ja tämä ihan omana havaintona aikaisemmista kommenteista, jätän lopullisen arvioinnin muille palstan lukijoille."

Tämä on malliesimerkki asiallisesta keskustelusta :-) lopusta olemme samaa mieltä