Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #12723 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alkukristillinen avioliitto?

05.05.2013 09:22

#12679: Mielipidettä vain - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alkukristillinen avioliitto?

Eli vieläkään et ole kyennyt muotoilemaan yhden yhtä vastausta esittämiini väitteisiin. Sen sijaan olet kokenut tarpeelliseksi eritellä persoonaani, seuramieheyttäni, sieluntilani demonisuutta, koulutustasoani, kirjoitustapaani, sukupuoltani, seksuaali-identiteettiäni, parisuhdestatustani ja ylipäänsä minua henkilönä ja ihmisenä. Lähestymistapaasi voidaan ehkä sosiologiselta kannalta pitää juuri ja juuri kiinnostavana, mutta keskusteluun heitettynä vastapallona se on surkuteltava ja lähinnä sääliä herättävä.

Kuten sanottua, kieltäydyt aivan yksiselitteisesti keskustelemasta itse asiasta. Tämä ei tietenkään ole mikään shokkiuutinen, kun ottaa huomioon, että kirjoitin sinulle jo aiemmassa viestissäni seuraavasti:

Olen vastannut sinulle yllä ja voin kertoa olevani positiivisesti yllättynyt, jos kykenet muotoilemaan asiallisen vastakommentin.

Asiasisällön sijaan jaksat kappaleesta toiseen suoltaa täysin absurdeihin mittoihin paisunutta henkilöönkäymistä. Erityisen riemastuttavaa on ollut huomata, että normaali kirjoitustaito ja hyvä koulutustaso luokittuvat armotta kielteisiksi asioiksi. Ilmeisesti on niin, että minunkin tulisi oman uskottavuuteni lisäämiseksi kirjoittaa pelkkä päälausetta, kaihtaa vaikeita vierasperäisiä sanoja, toivottaa kevyet mulla oikeinkirjoitukselle ja välimerkkien asianmukaiselle käytölle sekä ennen kaikkea retostella vajaamielisen tavoin kanssakeskustelijan henkilökohtaisia ominaisuuksia.

Missään nimessä itse keskustelun aiheeseen ei tule paneutua sanallakaan.

Yleisönpalvelun hengessä olen kirjoittanut sinulle vielä muutaman persoonaani koskettavan tulokulman, joiden suojista voimme jatkaa "keskusteluamme" mediaympäristön suhteesta seksuaali-identiteetteihin. Näitä ovat muun muassa

- sukutaustani

- sisustustyylini

- ulkonäköni

- lempivärini

- lemmikkini

- lauluääneni.