KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Apua on osattava hakea
Vieras

/ #1468 Re: Ruokaa kissoille

01.03.2011 21:07

#1451: - Ruokaa kissoille

Ei se ruokkiminen ole kuin "tulipalon sammuttelua". Auttaa kyllä hetken, mutta ongelman ydin on se, että ne ruokitut kissat lisääntyvät.Varsinkin pentujen elämä kissapolulaatioissa, joiden terveyttä ei kukaan hoida, on se eläinsuojelullinen ongelma. Kuten myös rankat vuodenajat.

Ei muuta kuin lisääntyvät ja vielä kesyyntyvät kissat talteen, hoitoon, kesytykseen ja halukkaiden ihmisten lemmikeiksi! Yksinkertainen asia, jossa kaikki voittavat.

Mutta kun ei käy! Mitä nykyiselle puheenjohtajalle ja hänen tukijoukoilleen on oikein tapahtunut, kun he ovat yhtäkkiä kissojen pelastusta vastaan hyllyttämällä aktiiviset omat toimijansa? Mitä on tapahtunut?

Pelkäävätkö he nyt vaan "käsilaukkuvarasta" tai että capuccinon lisäksi varastetaan muutakin keittiön kaapista? Mutta taloushan on kunnossa! Kissojen hoitohan pystytään ihan helposti hoitamaan! Eivätkä kaikki rahankeräysmenetelmät ole vielä edes pelissä. Puolivaloilla mennään. Ei syytä pelkoon, hyvät tädit!

Tällaiset ongelmat pitäisi ratkaista asiantuntijan avulla.