Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #12618 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alkukristillinen avioliitto?

04.05.2013 15:52

#12601: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alkukristillinen avioliitto? 

Tuskin minua tarkoitit, mutta vastaan silti, koska eräs homo tai lesbo väitti aiemmin minun pakenevan keskustelua, joka oli täysin väärä syytös. Tottakai semmoinen väärä syytös panee sapen kuohumaan, koska tarvitsen lepoa ja ruokaa siinä missä muutkin. Eikä se jonkun toisen mielivaltaisen väittämällä muuksi muutu, vaikka kuinka inttäisi vastaan. Ihan hyödytöntä jankutusta. Inhoan valehtelua ja väärin syyttämistä, ja semmoista saa inhota kaikki muutkin.

Ethän edes tunne minua etkä tiedä minusta mitään, mutta silti otaksut tietäväsi. Mutta siitä on pitkä matka todelliseen tuntemiseen. Enkä nytkään tässä kauan ehdi olemaan.

''''''''

Minua ihmetyttää homojankutus 'homoseksuaalisuuteen liittyvästä tasa-arvoisesta avioliitosta'. - Miten ihmeessä se on tasa-arvoinen. Ihmisethän ovat ihmisinä tasa-arvoisia muutenkin, mutta avioliitto ei ole jaettavissa eikä tasa-arvoistettavissa, koska se on lajiparille (mies-vaimo) tarkoitettu. Olisinko minä jollain tavoin tasa-arvoinen, jos menisin avioliittoon vaikkapa kissan kanssa (sorry, huono vertaus) ja mihin katsottuna oisin tasa-arvoinen. En osaa rinnastaa mihinkään, minkä kanssa oisin tasa-arvoinen, koska se olisi luonnonvastainen juttu. Siis: mitä yhteistä ja tasa-arvoista on luonnottoman ja luonnollisen kesken. - Ei mene jakeluun.

Miksi ette keksi omalle hommallenne ihan ikiomaa nimikettä, vaikka johan se onkin. Mutta mies-nainen-avioliitto ei muutu teidän kohdallanne samanlaiseksi, koska muodostelma sen sisällä olisi täysin vastakkainen eikä muutu millään tasa-arvokikkailulla miksikään, vaikka kuinka eläisitte omaa elämäänne toisilta vedetyn höyhenpeiton alla. 

Olipa "katto" mikä tahansa, suhde on eri eikä muutu.