KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kirsi
Vieras

/ #1464 Koitetaans ny hoitaa asiat kuntoon KKY:ssä

01.03.2011 16:45

Sillä, että kekkä eläinsuojeluyhdistykset antaa Facebookissa olla mun laittaman julkasun ei oo hirveesti merkitystä. Puolueeton voi olla antamalla julkasun olla sekä poistamalla julkasun. Joten kunnioitetaan muitten päätöksiä.

Pidetään tärkein mielessä elikkä KISSAT! KKY:ssä toimintaa on huomattavasti supistettu nykysen puheenjohtajan toimesta, joka on siinä sivussa kahminu ittelleen lisää valtaa nimittämällä itte ittensä päätoimittajaks sekä kissojen sijottajaks. Kissat on siinä unohtunu.

KKY:ssä on aktiivisia hyviä jäseniä, jokka haluis painaa hulluna töitä kissojen eteen, mutta nykynen pj on estäny sen. KKY:hyn myös haluais monta ahkeraa kissarakasta ihmistä jäseneks, mutta pj estää senkin. Ja koko ajan KISSAT KÄRSII. Montako kissaa on kuallu paukkupakkasissa, kun pj keskittyy vallan saantiin?

Oppositioo / KKY Demokratia liikettä on koitettu mustamaalata törkeestikkin. Mitä nää kamalat ihmiset oikeen haluaa oppositiossa? Palauttaa KKY:n toiminnan pääpainon takasi kissoihin!!!!

Nytte on aika tehä (vaikeita) päätöksiä ja "hypätä tuntemattomaan" elikkä äänestää vuosikokouksessa 27.3 KKY:lle sellanen puheenjohtaja ja hallitus, jokka oikeesti on kissojen asialla. KISSOJEN YHDISTYSHÄN KKY ON, eikös vaan?

Ilmaa pääsee puhdistaan myös KISSA VIEKÖÖN-keskustelutilaisuudessa 20.3 klo 12-17 Sampolassa. KKY:n nykynen pj sekä koko hallitus on sinne kutsuttu. KAHVITKIN TARJOTAAN! =)

Lisäinfoo: (linkki saattaa näkyä hölmösti, mutta toimii silti)