KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kirsi
Vieras

/ #1455 Tulkaa puhumaan asiat selviksi Sampolaan 20.3!

01.03.2011 00:21

#1454: Blind - Re: PESU ja KKY?

Minä eli Kirsi (siis se ääliö jota kirjoituksessasi tarkoitit) olen julkaisuna laittanut eri facebook-sivustoille "mainoksen" avoimesta KISSA VIEKÖÖN keskustelutilaisuudesta, joka järjestetään Tampereella Sampolassa eli Sammon Koululla sunnuntaina 20.3 kello 12-17.

Pesu ei halua ottaa kantaa KKY:n tilanteeseen. Muutkin eläinsuojeluyhdistykset / eläinsuojeluun liittyvät sivustot ovat pääasiassa olleet ottamatta kantaa, mutta ovat antaneet julkaisujen näkyä facebook-sivuillaan, koska kyseessä on tärkeä eläinsuojeluun liittyvä asia. Olen laittanut ko. "mainoksia" facebookissa mm. koska nykyinen puheenjohtaja antaa/lähettää jäsenille puolueellista ja valheellista tietoa yhdistyksestä ja sen jäsenistä.

 

KISSOJEN ASIALLA TÄSSÄ OLLAAN!


Ja halutaan antaa mahdollisuus kysymiseen, kuunteluun sekä kertomiseen sekä KKY:n enemmistöhallitukselle että oppositiolle.

 

Tilaisuuteen on kutsuttu jokainen KKY:n HALLITUKSEN jäsen!

20.3 Sampolassa klo 12-17 näemme, että kiinnostavatko kissat ja KKY:n tulevaisuus jokaista hallituksen jäsentä.

 


TERVETULOA KAIKKI KISSAIHMISET avoimeen KISSA VIEKÖÖN-keskustelutilaisuuteen. Nostamme kissan pöydälle KISSOJEN KATASTROFIYHDISTYKSEN toiminnasta ja tulevaisuudesta Sampolassa su 20.3.2011 klo 12-17 luokka 228, 2.krs. Paikan päällä on KKY Opposition-ryhmän jäseniä ja puheenjohtajaehdokas Pirjo Peltoniemi. Tule kysymään, kyseenalaistamaan, kuuntelemaan. Paikalle on kutsuttu myös KKy:n hallitus. KAHVITARJOILU!

uloa.html


uloa.html