Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

taku

/ #12116 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LUKEKAA 11845 .

29.04.2013 20:58

#12115: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LUKEKAA 11845 .

lyhyesti sanottuna mahdollisuus haastaa puoliso käräjille jos tämä pettää ja samoin myös se henkilö jonka kanssa puolisoni olisi minua pettänyt.Edellyttäen tietysti että hän tietää olleensa sängyssä toisen miehen kanssa.Minulle avioliitossa on kyse siitä että mies ja nainen tulevat yhdeksi eikä heillä ole mitään omaa ei edes omaa ruumista.Vaan kaikki on yhteistä.Tälläisenliiton haluaisin solmia jonkun naisen kanssa ja haluaisin että myös valtio kohtelisi meitä kuin olisimme yhtä eikä kahtena erillisenä kansalaisena.