Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Tiede kehittyy, kehitytkö Sinä...?

/ #12090 Re: Re: Re: Re: Re: LUKEKAA 11845 .

29.04.2013 18:41

#12078: veritas - Re: Re: Re: Re: LUKEKAA 11845 .

Sähkö virtaa melko vakaalla tieteellisellä pohjalla ja e on todella mc2, varmaan ikuisuuksiin asti. Ennen Einsteinin oivallusta tiede yritti hahmottaa energioita monimutkaisilla eetteripyörreteorioilla, jotka nyt vaikuttavat hupaisalta höpönhöpöltä. Samoin psyykkisellä alueella on tiede, diagnoosit ja hoitokäytännöt muuttuneet kovasti. Enää ei taideta puhua hysteriasta tautiluokkana eikä kaikkea ole mielekästä selittää huonosta äitisuhteesta tai kastraation pelosta johtuvaksi. Tuossa litaniassa oli juuri vanhahtavaa psykoanalyyttista otetta, joka vahvistui erityisesti sillä, että haastateltavina oli potilaiden sijasta tuon ajan psykoanalyytikkosilmälasein potilaitaan katselevat psykiatrit. Siinä esimerkki siitä, kuinka tutkimus oli sekä vanhentunut että menetelmiltään kelvoton.

ja peeässään: Rikoslaissa mainitaan selkeästi mm. seksuaalinen suuntautuminen kansanryhmää vastaan suunnatun kiihotuksen kohteena, joten ei tarvitse tätä varten homokansanryhmää erikseen perustaa.