Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

veritas

/ #12078 Re: Re: Re: Re: LUKEKAA 11845 .

29.04.2013 16:04

#12075: - Re: Re: Re: LUKEKAA 11845 .

Väität homoille epämieluisia tutkimustuloksia vanhentuneiksi. Mutta kun totuudet eivät vanhene sillä että ne vain väitetään vanhentuneiksi. Väitätkö tutkimustuloksia esim. sähköstä vanhentuneiksi? Suomessakin on sähkölamppu palanut sähkön voimalla v.1882 lähtien eikä kukaan aseta sähköstä tehtyjä tutkimustuloksia kyseenalaisiksi.

Tai väitätkö kaavaa "E=mc2" vanhentuneeksi ? Se on ollut tunnettu n. 100 v. ilman että sitä olisi väitetty vanhentuneeksi. Tosin Jumala ilmoitti asian Raamatussa jo n. 1900 v. ennen Einsteinia, eli 2.Pietarin kirjeessä, luku 3, jae 10 :"Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat..." . Alkuaine on alkukielessä "uranos" mistä tulee sana "uraani". Ts. uraani hajoaa (halkeaa).

PS. Katsoin linkin poliisin raporttiin, jossa puhuttiin vihapuheesta. Siinä puhutaan kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.Tuskin tällä palstalla on kuitenkaan siitä kyse.