Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

veritas

/ #12032 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: homoseksuaalisuuden synnystä:

29.04.2013 08:50

#12027: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: homoseksuaalisuuden synnystä: 

Tutkimukset (jotka ovat maksettuja, tarkoitushakuisia, yksipuolisia ja vääristeltyjä) eivät ole koskaan Jumalan Sanan veroisia. Jeesus itse sanoo, Markus 13.luku jae 31 : "Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa."

Vetoatte kovin mielellään tutkimuksiin saadaksenne niistä tukea homouden harjoittamiseen. Haluatte selittää vääryyden -itsevalitun sellaisen - normaaliksi seksuaaliseksi käyttäytymiseksi. Eikö olisi rehellisempää tehdä parannus Jumalan edessä ja luopua homouden synnistä ennen kuin se tuhoaa teidät ja muutkin ?

Tiedän että homoja on kuollut aids:iin ja hepatiitti-sairauksiin, näin itse v. 1992 eräässä Helsingin sairaalassa kuinka Juha R. -niminen (en voi kertoa sukunimeä Henkilötietolain vuoksi ) homo makasi vatsa turvonneena teho-osastolla johtuen hepatiitti-sairaudesta. Hän kuoli sairaalassa, kuulin tämän poliisilta myöhemmin.