Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

p.

/ #11638 Re: Naisen ja miehen avioliitto on ja pysyy.

27.04.2013 11:17

#11634: Raamattuun voi luottaa. - Naisen ja miehen avioliitto on ja pysyy.

Jokatapauksessa olet sävyisämpi aatteen puolustaja kuin eilinen kolleegasi,( jos käsitin  oikein).  Tuo mitä kerroit oli hyvä kuulla.  Mutta henkinen ilmapiiri voi kuitenkin olla erittäin kampittava asia tieteen maailmoissa.(joissa olen itse täysin maallikko). Ja tämä menee pikkusen asian vierestä. Mutta jos koette olevanne syrjitty vähemmistö, olis ehkä helppo samaistua seuraavaan:

Australialainen Dr Ian Macreadie, erittäin arvostettu molekyylibiologian ja mikrobiologian tutkija, jolla yli 60 tieteellistä julkaisua,   sekä 2 huippupalkintoa ja toimii Australian biokemian ja molekyylibiologianseuran sihteerinä ja tekee tutkimusta oman alueensa huipulla.  Alueella , joka monen mielestä liittyy vahvasti evoluutioon.

Macreadie kertoo,  että Raamatullinen luomisusko johtaa moniin vaikeuksiin muiden tiedemiesten kesken.  Kun kysyttiin,  onko häntä vainottu tämän takia, Ian vastasi:  Arvelen, että kysymys on enemmänkin naurunalaiseksi tekemisestä.