Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #11599 Re: Re: Re:

27.04.2013 02:15

#11575: - Re: Re:

Pyysin #11558 että vielä selvittäisit homoseksuaalisen käyttäytymisen luonnottomuutta tutkineiden tohtoritason tutkijoiden taustat niiden luettelemiesi arvoisien ulkomaalaisten henkilöiden osalta, johon riittäisi se tieto että mitään yhteyksiä tai kytköksiä ei todistettavasti ole homoaatetta lobbaaviin ja homopropagandaa tuottaviin tahoihin. Näin asia olisi saanut minun ja monien muidenkin kovasti kaipaamaa objektiivisuuden valoa ja reilua läpinäkyvyyttä.

Nostit kuitenkin tässä vaiheessa kädet pystyyn ja totesit että et voi. Kiitos rehellisestä vastauksestasi! Vaikka tämä asia jäi nyt sitten selvittämättä ja täysin hämäräperäiseksi, huomaa kuitenkin että:

Eiväthän tutkijatkaan muita kummempia ihmisiä ole, vaikka toimivatkin tiedeyhteisöissä. Aivan yhtä lailla hekin ovat alttiita imemään itseensä homoaatetta kuin muutkin ihmiset ja saamaan osansa siitä kovasta propagandasaasteesta, jota tämän aatteen fanaattiset puuhamiehet aktiivisesti kylvävät niin täällä Suomessa, kuin muuallakin päin muissa maissa.

En valitettavasti ole vainoharhainen "joka kuvittelee homojen dominoivan maailman tiedeyhteisöjä", vaikka sellaiseksi minut mielelläsi leimaisit, kun uskalsin kyseenalaistaa tutkijoiden taustat tältä osin. En ymmärrä miksi tutkijoilla pitäisi olla joku erikoinen keinotekoinen taustasuoja, joka ei kestäisi heidän esim. homoaatteeseen liittyvien kytköstensä tulla päivänvaloon?! Kyllähän se on ilmiselvä asia, että jos kuka tahansa ihminen (on hän sitten tutkija tai muu) toimii jonkun propagandan tai aatteen vaikutuspiirin alaisena, niin se väistämättä jättää oman jälkensä myös tällaisen henkilön tuottamaan työhön - myös siihen kaiken arvostelun yläpuolelle nostettuun tutkimustyöhön!

Missähän muuten viipyy ne #11522  pyytämäni Suomen tiedeyhteisön yksimielisesti tunnustamasta Objektiivisesta todella Kovasta Faktasta, jonka perusteella voitaisiin yht'äkkiä kumota homoseksuaalisen käyttäytymisen abnormaali luonnottomuus ja tavallisesta luonnonmukaisuudesta poikkeavuus? Eihän kerta kaikkiaan voi olla niin, että täällä meilläkö, huipputeknologia- ja huippututkimusmaa Suomessako, ei muka koskaan olisi tutkittu homoseksuaalisen käyttäytymisen luonnottomuutta? Onhan tällaista poikkeuksellisuutta ja epätavallista ilmiötä esiintynyt ihmisillä läpi vuosisatojen. Oudoksuttaa kovin se, miksi pitää aina "rapakon" takaa jenkeistä, tai muualta päin maailmaa hakea tutkimustuloksia tästäkin epänormaalista homokäyttäytymisen aiheesta?