Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #11541 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

26.04.2013 19:03

#11522: unnatural - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Voi hyvänen aika sentään. Minä olen suorittanut yliopistossa filosofian maisterin tutkinnon biologian alalta. Pääaineenani eläintiede. Olen sen jälkeen tehnyt väitöskirjaa evoluutiobiologiaan liittyen ja julkaissut itsekin artikkeleita tieteellisissä, objektiivisissa tiedejulkaisuissa. Mutta ihanaa kuulla, että sinulla onkin näin kertalukemalta kyky nähdä minut sepittelijänä. Kaikki sinulle linkittämäni artikkelit ovat objektiivisia tieteellisiä tekstejä. Kirjat, jotka linkitin, olivat niin ikään tieteellisesti relevantteja. En todellakaan linkittänyt mitä vain, mutta sitähän sinä et ilmeisesti voi tietää, koska et edes tutustunut linkkeihin, vai mitä? Kovaa faktaa on kyllä olemassa, mutta jos haluat uskoa muuta, niin kaikin mokomin. Huomaa kuitenkin, että silloin et voi hyökätä muita vastaan, vaan olet ihan itse valinnut kulkevasi laput silmillä. Voin kyllä kaivaa sinulle jokaisesta linkittämästäni tutkimuksesta kaikkien tutkijoiden tiedot, jos kiltisti lupaat tällä kertaa myös lukea kaiken ennen kuin päättelet olevasi itse pätevämpi näissä asioissa. Ne tutkijat, joiden review- artikkelin linkkasin, tunsin ennestäänkin ja he ovat hyvin tunnettuja ja arvostettuja tutkijoita tällä biologian alalla, jonka luulen tuntevani sinua paremmin. Kuten nyt vaikka senkin, millainen tieto on Suomen tiedeyhteisön hyväksymää ja mitkä lehdet ovat oikeita tieteen julkaisusarjoja. Kovaan faktaan ei tosiaankaan tarvita muuta kuin nettilinkkejä, sillä lähes kaikki sarjat ovat netissä (osa maksullisia, osaan pääsee yliopistojen verkon kautta, osa avoimia kaikille), ja artikkeleiden hakua varten on olemassa esim. google scholar. Laysanin albatrossista kaikki kirjoittamani on siitä nimenomaisesta review-artikkelista. Bonoboista löytyy tiedejulkaisuista useita juttuja, joita en kaikkia linkittänyt. Mutta ilman muuta voin senkin tehdä, eihän minulla olekaan muuta tekemistä kuin etsiä tietoja ihmisille, jotka niitä pyytävät, mutta eivät sitten haluakaan ottaa vastaan, koska tietävätkin kaiken itse paremmin jopa ilman minkäänlaista koulutusta.