Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #11503 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

26.04.2013 12:51

#11495: P. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

"Maailmalla on muistaakseni noin 700 tiedemiehen luomisuskoon perustautuva ryhmittymä."

Tuo Dissent from Darwinism -listana tunnettu nimirypäs sisältää allekirjoituksia lähes pelkästään voimakkaan uskonnollisen maailmankuvan omaavilta henkilöiltä, joista suurimmalla osalla oma tieteenala on täysin evoluutiobiologiasta erillinen (kuten meteorologeja, ohjelmoijia ja ilmailuinsinöörejä).

Alleviivatakseen listan hupsuutta jenkkien kansallinen tiedeopetuksen keskus polkaisi huumorimielessä käyntiin Steve-projektin eli luettelon tieteenharjoittajista, joiden nimi on Stephen tai sen muunnelma (kuten Stephanie, Stefan, Esteban ja niin edelleen) ja jotka ”kannattavat evoluutiota”. Project Steven on kerännyt 1270 allekirjoitusta, eli lähes puolet enemmän kuin kreationistien vastaava. 51 prosenttia allekirjoittajista on koulutukseltaan biologeja.