Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Päivi

/ #11461 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

26.04.2013 07:13

#11459: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Hei!  Vaikka tulikin äsken vaikeasti vastaan otettavaa tekstiä, niin onko pakko heti lyödä lössiks meitä,  joilla ei oo sitä sivistys määrää tietyltä alueelta heti lätkästä nenälle.  Minustakin oli asiallista, teiltä ihmisinä, että suojelette yksityisyytenne, niinkuin joku asiallisesti kirjoittikin.  Mutta onko niin vaikeaa samaistua asiantuntijattomuuteen,  että ei voi kuitenkin kunnioittavasti kaikkia ihmisiä lähestyä.   Ja onko keskustelu tiedemarkkinoilla avointa, jos Reinikainen heti nauretaan ulos. Kuitenkin maailmalla on paljon niitä tiedemiehiä, jotka asettavat suuria kysymyksiä myös evol.teorialle.  Suomen ilmapiirissä ei  taida paljon olla tilaa.  Kaikki, mikä on usa:ssa, ei ole hömppää .