Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vlk

/ #11417 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

25.04.2013 16:01

#11397: taku - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Uskontoa taku hyvä sekoitetaan politiikkaan ja seuraukset ovat nähtävissä. Kysymys kuuluu myös, että ilmeisesti sinusta sinun uskontosi voidaan vapaasti sekoittaa poliittiseen päätöksentekoon, mutta kun on niitä muitakin "elamänkatsomuksia".

On erittäin mielenkiintoista seurata tätkin keskustelua, jossa ihmiset huutelevat toistensa yli ja kiihkoutuvat. Sinä et hyväksy tasa-arvoista avioliittoa, minä taas olen sen puolesta. Miksikö? Koska minulle ihmisten tasavertainen kohtelu ja heillä olevat vastuut eivät sitoudu sukupuoleen.

Minulle ei jyvity nk. taivaspaikkaa huutelemalla nimettömänä nettimaailmassa. En muuten sellaista omaan maailmankatsomuksessani koe tarvetta. Elän rauhassa, kunniotan ihmisiä, mutta sanon ei sille tavattoman suurelle ilkeydelle jota täällä ladellaan heitä kohtaan, jotka tätä yhteiskuntaa rakentavat.

Tässä maailmassa täytyy yksinkertaisesti olla oikeus rakastaa sitä ihmistä ketä rakastaa, sekä olla oikeus olla toisen luokan "rekisteröitynyt".

Aina on hyvä pohtia mitä se eriarvoisuus omalla kohdalla tarkoittaisi.