Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #11273 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

24.04.2013 14:41

#11245: Homoudesta voi toipua. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Elikä taas tulee tämä sama ralli. Ihmiset jotka ovat tehneet työtä vuosikymmeniä syrjäytyneiden ja hyväksikäytettyjen  kanssa Ruotsissa ja Suomessa. Homo kiihkoilijoille nämä ihmiset ei merkitse mitään. Homot polkevat heidän pitkäkestoisen työn mitättömäksi, halventavat, haukkuvat, valehtelevat ja aliarvioivat ammattilaisten työn.

Tämä olikin mennyt ohi, vaikka viesti, johon vastasit, oli minun. Tiedätkö, että viestisi ei olisi voinut mennä enempää harhaan. Olen kai sinun silmissäsi yksi näistä homokiihkoilijoista. Mutta sen lisäksi olen itse lapsena seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi joutunut ja minulle todellakin merkitsee jokainen hyväksikäytetty lapsi ja jokainen heitä auttamaan pyrkivä ihminen. Ehkä historiani takia olen myös aika paljon lueskellut pedofiliasta, ehkä tahtonut ymmärtää, mikä saa ihmisen tekemään sellaista lapselle. Elämä on kuljettanut tuttavapiiriini myös homoseksuaaleja, joten olen yrittänyt ottaa siitäkin selvää. Voidakseni ymmärtää. Keräämäni tiedon takia minua juuri suututtavat nämä väittämäsi ja etenkin siksi, että tuudittautumalla siihen luuloon, että kaikki pedofilia olisi homoseksuaalisuudesta lähtöisin, ollaan niin hakoteillä kuin olla voi! Ja se ei auta yhtäkään lasta joutumasta pedofiilin uhriksi. Väärien luulojen levittäminen ja harhauttaminen toisaalle vie huomion sieltä, missä sen pitäisi olla. Eli siinä, millainen pedofiili oikeasti on ja miten hänet voisi tunnistaa.

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että lapsia täytyy suojella, mutta sen tekee parhaiten, kun on läsnä kasvattajana. Kun antaa heille niin hyvät eväät elämään, että he uskaltavat pitää puoliaan ja tietävät omat oikeutensa. Minä en aikoinani uskaltanut enkä tiennyt. Koen ehkä itse tulleeni väärin kohdelluksi, ja vaikka nyt olenkin heteroseksuaali, minua tekee pahaa se kohtelu, jota homoseksuaalit saavat osakseen. Ei sillä tavalla saa kohdella ihmisiä, ei todellakaan. Siksi olen myös ehdottomasti tasa-arvoisen avioliiton kannalla.