Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #11264 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

24.04.2013 13:38

#11245: Homoudesta voi toipua. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Elikä taas tulee tämä sama ralli. Ihmiset jotka ovat tehneet työtä vuosikymmeniä syrjäytyneiden ja hyväksikäytettyjen  kanssa Ruotsissa ja Suomessa. Homo kiihkoilijoille nämä ihmiset ei merkitse mitään. Homot polkevat heidän pitkäkestoisen työn mitättömäksi, halventavat, haukkuvat, valehtelevat ja aliarvioivat ammattilaisten työn.

Annapa nyt nätisti pelkkien irrallisten anekdoottien sijaan kunnollista tutkittua tietoa väittämistäsi seikoista. Tilastojen mukaan Ruotsin ja Hollannin HI-tartuntamäärät eivät ole kasvaneet.

Minä olen käynyt tämänkaltaisia keskusteluita vuosikausia erilaisiin kristillisiin suuntiin kuuluvien henkilöiden kanssa ja todennut, että suurin osa kristityistä on keskivertoa alemmin koulutettuja, kielellisten haasteiden kanssa kamppailevia, silmät päässä loimuavia ja faktatietoihin perehtymään kykenemättömiä valehtelijoita. Tämä ketju on osaltaan vahvistanut käsitystäni. Jostain syystä olen kuitenkin kieltäytynyt tekemästä omasta henkilökohtaisesta kokemuksestani epäloogista yleistävää loikkaa ajatukseen, jonka mukaan totisesti kaikki suomalaiset kristityt olisivat aivan täydellisiä viirupäitä.

Mutta ei se muuta sitä tosiasiaa että homous ja lesbous ei ole tuonut eikä tuo kestävää elämää lapsille eikä perheille. Tämä on nähty niin monta kertaa.

Valhe, emävalhe, kristityn virke.