KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Ensikoti
Vieras

/ #1435 Re: 1431 ?

27.02.2011 17:37

#1433: Jäsen - 1431 ?

Aloimme riidellä, koska Terttu ja kumppanit eivät suostuneet keskustelemaan asioista.

Yhdistys on jäsenten ja jäsenet (niin nykyiset kuin tulevat) saavat aikuttaa asioihin. Sen luulisi olevan toivottavaa.

Me emme halua mustamaalata Terttua ja hallitusta. Me kerromme siitä millaista toiminta oikeasti on ollut vuosia ja on edelleen. Me kerromme vääryyksistä joita olemme kokeneet. Me kerromme totuuksia. Se ei ole mustamaalaamista, vai onko?

Itsekään en epäile varojen väärinkäyttöä. Varoja ei vain käytetä kissoihin siinä määrin kuin se olisi mahdollista ja sitä heitetään hukkaan taloudenhoitajan suureen palkkaan.

Kissoja on vaikea auttaa kun toimintaa on ajettu alas eikä ensikoteihin kissoja tule kuten ennen. Meille ei ole Pirjon ja Annikan sijoitustoiminnan lopetettua tullut _yhtään_ kissaa. Sähköpostissa kyllä muutamaa on tarjottu, mutta kukapa sitä kaikki päivät sähköpostissa roikkuu. Millä autottomat henkilöt hakevat kissat? Vaikka sijoitus jollain asteella vielä toimisikin, on se hyvin tehotonta verrattuna siihen mihin resurssit ennen olivat ennen sijoittajien erottamista.

Ehkä nyt ymmärrät paremmin. Kysy toki, jos joku vielä askarruuttaa. Tai kerro miksi sinusta edelleen me olemme pahoja? Keskustelu yksipuolisten väitteiden sijaan olisi mukavaa, ja perustelut mukaan ;)