Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto


Vieras

/ #11102 Re: Re: Re: Re: Haha! Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

23.04.2013 12:37

#11099: vieras - Re: Re: Re: Haha! Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Ja taas oletetaan, että jokainen tasa-arvoista avioliittoa kannattava olisi homoseksuaali. Vaan kun minäkin olen hetero ja kirjoitin silti, että uskovaiset ovat pitkään syrjineet homoseksuaaleja. Totta, olen itse valinnut itselleni "olosuhteen" eli avioliiton ja perheen ja haluan tämän saman "olosuhteen" kaikille Suomen kansalaisille, sillä me emme ole mitään muuta kuin ihmisoikeuksien kehitysmaa, jos emme sitä salli. Emme yhtään sen parempia kuin rotusyrjinnän aikainen Yhdysvallat tai Apartheidin aikainen Etelä-Afrikka.

Ja kyllä, sinä syrjit ja te syrjitte. Jokainen saa minun puolestani vapaasti vastustaa tasa-arvon toteutumista avioliittolainsäädännössä, mutta on ihan turha väittää, että se ei ole syrjintää. Pitää seistä sanojensa ja mielipiteidensä takana, eikä yrittää kaunistella niitä. Se olisi sentään suoraselkäistä toimintaa.