Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #11039 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homous on pedofilian esiaste.

22.04.2013 13:00

#11038: - Re: Re: Re: Re: Re: Homous on pedofilian esiaste.

Ja tässä vielä yksi lainaus Pelastakaa lapset ry:n rasisminvastaisesta oppaasta:

"Rasisminvastaisuutta, ei hiljaista suvaitsevaisuutta

jonkin asian vastustaminen voi tuntua vieraalta lähestymistavalta: helpompi olisi vain puhua yleisesti suvaitsevaisuudesta. Kirjassa paneudutaan nimenomaan rasismiin ja rasisminvastaisuuteen, sillä se on osa nuorten arkitodellisuutta. Nuoret myös itse toivovat, että puhuttaisiin mieluummin rasismis- ta ja sen vastustamisesta kuin suvaitsemisesta. Rasismi ilmenee monin eri tavoin, joten sen vastustamisen tavatkin vaihtelevat. Tarvitaan monenlaista rasisminvastaisuutta.

Nuorisotyössä ja -toiminnassa rasisminvastaisuutta on tärkeää pitää esillä erilaisten tiedotus-, koulutus- ja kilpailukampanjoiden avulla, mutta yhtä tärkeää on myös puhua ja toimia rasismia vastaan jokapäiväisessä arjessa. Rasisminvastaisuus on aktiivista rasismia tuottavien ajattelutapojen kyseenalaistamista sekä monitahoista tiedon lisäämistä rasismista ja rasisminvastaisuudesta."

Järjestö siis aivan selkeästi haluaa vastustaa kaikenlaista rasismia, joten se ei ainakaan allekirjoittaisi minkäänlaisia homoseksuaaleja leimaavia mielipiteitä, kuten alkuperäinen kirjoittaja tahtoi väittää.