Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #10369 Re: Kyllä häikäisetkin 'täti suuri, aurinkoinen' -

17.04.2013 15:07

#10358: - Kyllä häikäisetkin 'täti suuri, aurinkoinen' - 

Oletko oikeasti niin hassu, että ajattelet tuollaisten nimi- ym. tietojen muodostavan koko identiteettisi? Vai oliko tuo identiteetti- varkaus huono vitsi? Toki tunnen käsitteen, mutta sillä ei ole mitään tekemistä ihmisen psykologisen identiteetin kanssa. Kerrotko milloin olen alentanut muita? Itse halusit korostaa omaa heterouttasi ( ja siinä sivussa haukkua homouden luonnottomaksi - eikö se ole itsensä korottamista muita alentamalla?), joten minäkin kerroin olevani hetero, mutta en jakavani ajatuksiasi. Ja jos jotain olen tässä ketjussa tehnyt, niin yrittänyt selittää sitä, ettei kenelläkään ole oikeutta tuomita toisia (lain noudattaminen on eri asia). Ei raamatun, eikä muunkaan perusteella. Jännä että nyt voinkin ratsastaa homojen aallonharjalla, niin kuin heitä on nimitelty tässä ketjussa. Luulisi olevan huomattavasti helpompaa tuo ylemmyyden tunteminen tämän uskollisen kristittyjen lauman siipien suojassa. Oli miten oli, ei minulla ole tarvetta alentaa tai ylentää ketään. Olen oman itsetuntoni jo aikoja sitten päättänyt rakentaa muilla keinoilla ja onneksi se kestää olla myös vähemmistöjen puolella.