KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Olenko turhaan jäsen?
Vieras

/ #1366 Mikäs juttu tämä on?

23.02.2011 18:48

Ohoh. Kävin KKY sivuila ja siellä puhuttiin kolmivuotissuunnitelmasta ja 60000€ budjetista leikkauksiin. Mikäs se sellainen on? En löytänyt vuosikokouskutsusta mitään tietoa tästä. Siinä oli vain, että jotkut ovat nyt kauhean pahoja ihmisiä, kun haastavat puheenjohtajaa keskusteluun.

Luulin että kokouskutsussa olisi myös esityslista niinkuin tapana on muilla yhdistyksillä. Veikö tuo muu hulluttelu sitten sille varatun tilan. Vastattiinko muuten niihin Peltoniemen kirjoituksiin. Eikös sen olisi voinut hoitaa sillä? Kertoa mitä suunnitellaan ja sanottu kuulleensa hänen huolensa.

Olen kai hakoteillä, mutta eikö budjetti ja vuosisuunnitelma hyväksytä vuosittain vuosikokouksessa. Kuinka tälläinen tieto voi olla internetissä? Luulin ainakin, että vuosikokoukset ovat tälläisiä suunnitelmia varten, mutta viisaammat voivat valistaa. Kovin pitkältä ajalta tuo kolmevuotta kuulostaa ihan tälläin yllättäen. Mitähän muuta siinä on? Toivottavasti ei mitään kauhean mullistavaa, kun en ole sen hyväksymiseen saanut vaikuttaa äänelläni. Osaako joku vastata? Vai olenko vain jättänyt postini lukematta? Hurjan tuntuista menoa.

Tästäkö demokratia väki puhui, kun sanoi, että KKy:ssä on päätökset hoitava nelikko ja jäseniltä ei tarvitse mitään kysyä. Uskon heidän tosin kannattavan sitä, että kissoja autetaan joka taholla. Ainakin ovat puhuneet monipuolisesta asianhoidosta.

En tiennyt, että kkyllä on satoja kissoja tälläkin hetkellä. Ei ainakaan kissapörssissä. Eikös ne sadat kannattaisi sinne laittaa vai meneekö ne eteenpäin sivujen kautta. Ainakin kissat vaihtuvat koko ajan. Jos niitä on noin paljon, niin eikös se olisi fiksua hallituksen vähän panostaa tähän näkyvyyteen ja yhteistoimintaan muiden kanssa. Vai ovatko välit tosiaan näin tulehtuneet muihin, kun sivuillakin sanotaan, että muut yhdistykset johtajineen ovat pahantahtoisa valtaajia. Voi eläinsuojelijoita.

Voisiko vaikka Peltoniemi hallitus ihmisenä kertoa, onko tälläinen suunnitelma esitelty hallituksessa ja oletteko tosiaan päättäneet näin. Minä kun tosiaan muista yhdistyksistä päättelin, että nämä kuuluvat vuosikokoukseen.

Enkö nyt siis voi ottaa mitään kantaa mitä yhdistyksessä tapahtuu seuraavan kolmenvuoden aikana. Että niinkuin joku on tämän jo päättänyt? Miksi sitten maksan jäsenmaksua, jotta voin vaikuttaa. Tämä vissiin olikin oikeasti vain Kanervon yhdistys. Toivottavasti hän vastaa minulle tänne.

En uskalla kysyä, jos hän suuttuu samoin kuin Peltoniemelle. Miksi nämä ovat tälläisiä ylhäältätulevan tuntuisia juttuja.  Voisiko joku rohkeampi kysyä. Jos tämä on jo päätetty, niin sama kai liittyä johonkin muuhun kerhoon, jossa voin itsekin päättää mitä jäsenrahoillani tehdään kolmenvuoden aikana. Antaa PJ:n sitten olla Gaddafi omineen. Toivottavasti olen väärässä. Anteeksi jos olen.