Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #10145 Re: Re: Re: Re: Pakko valehdella ja vääristää toisten lausumia?

16.04.2013 11:30

#10139: - Re: Re: Re: Pakko valehdella ja vääristää toisten lausumia?

En käyttänyt Gaid lehden artikkelia rinnastaessani TV ohjelman dokumentissä esitettyjä simuloituja fasismin keinoja ja homopropagandan keinoja toisiinsa. Valehtelit väittäessäsi moista. Lainaukset GAID lehdestä olivat jonkun muun tai muusta yhteydestä. Viittasin ainoastaan homojen propagandakirjaan, ja niihin opetuksiin, jolla tavalla homopropagandan keinoja tuodaan kirjassa julki.

Kommentoimani viestisäikeen ensimmäinen viesti:

#10091 Homojen ohjeita

16.04.2013 10:55

"1. Puhu homoudesta äänekkäästi ja niin usein kuin mahdollista

2. Esitä homot uhreina, ei aggressiivisina hyökkääjinä 
3. Anna myötämielisille perusteita
4. Esitä homot hyvinä
5. Esitä vastustajat pahoina
6. Rahoita kampanjaa
"

Vastasin seuraavasti:

#10098 Re: Homojen ohjeita

16.04.2013 11:43

#10091: - Homojen ohjeita

No niin, nyt joku on jo osannut lukea alkuperäisen artikkelin pääotsikot. Lisätehtäviä:

1) Pohdi, miten kuusikohtainen lista eroaa mistä tahansa pyrkimyksestä esittää oma asia hyvässä valossa (erityisesti sellainen asia, josta on vuosikymmenet vallinnut virheellinen/yksipuolinen kuva). (5 p.)

2) Pohdi, onko maailmasta osoitettavissa mitään sellaista asiaa, josta puhuttaessa ei voida käyttää yllä kuvattuja keinoja. (5 p.)

3) Tarkastele minkä tahansa asemaansa parantamaan pyrkivien ryhmien toimintaa kuuden kohdan listan valossa. Jos et keksi esimerkkejä, sovella listaa esimerkiksi avioliittolain muutosta vastustavien tahojen ulostuloihin ja pohdi, onko keinojen identtisyys seurausta harkitusta "homopropagandaopin" kopioinnista vai normaalista ja vakiintuneesta tavasta puolustaa omaa asemaansa. (10 p.)

4) Alkuperäiseen artikkeliin nojautuen referoi, miksi ja mitä taustaa vasten artikkelin kirjoittajat nostavat esille kuusi kohtaansa. Anna esimerkkejä. (5p.)

Sinä kommentoit seuraavasti:

#10100 Re: Re: Homojen ohjeita

16.04.2013 11:48

#10098: - Re: Homojen ohjeita

Miten nuo keinot erovat fasistien käyttämistä keinoista ihmisten sokaisemiseksi"

Vastasin:

#10107 Re: Re: Re: Homojen ohjeita

16.04.2013 12:07

#10100: - Re: Re: Homojen ohjeita

Miten nuo keinot erovat fasistien käyttämistä keinoista ihmisten sokaisemiseksi"

Vaillinainen vastaus, mutta saat yhden pisteen, koska osasit identifoida, että rimpsua käyttäen voidaan edistää esimerkiksi fasistisia tarkoitusperiä.

[snip]

Seuraava keskustelija astuu remmiin:

#10117 Avioliitto on edelleen naisen ja miehen välinen julkinen liitto, sitä lakia ei saa muuttaa!

16.04.2013 12:30

#10091: - Homojen ohjeita

1. Puhu homoudesta äänekkäästi ja niin usein kuin mahdollista
2. Esitä homot uhreina, ei aggressiivisina hyökkääjinä 
3. Anna myötämielisille perusteita
4. Esitä homot hyvinä
5. Esitä vastustajat pahoina
6. Rahoita kampanjaa

Kiitos 10091 tiedoista, homojen ohjeista. Näin he toimivat täällä keskusteluissa.

Tähän vastattiin (muu kuin minä, mutta ei väliä tässä yhteydessä):

#10119 Re: Avioliitto on edelleen naisen ja miehen välinen julkinen liitto, sitä lakia ei saa muuttaa!

16.04.2013 12:33

#10117: vieras - Avioliitto on edelleen naisen ja miehen välinen julkinen liitto, sitä lakia ei saa muuttaa!

"Kiitos 10091 tiedoista, homojen ohjeista. Näin he toimivat täällä keskusteluissa."

Juurihan yllä olevassa viestissä todistettiin, että tämän adressin toimeenpanijat ja allekirjoittajat ovat kopioineet fasistien käyttämät keinot? Ja aiemminhan todistettiin myös, että yhteys jehoviinkin löytyy...

Sitten sinä yhtäkkiä kirjoitat AIVAN TOISEEN keskustelusäikeeseen viitaten:

Älä valehtele. Nämä homopropaganda kirjassa esitetyt keinot listasin, kun vertasin niitä fasistien käyttämiin keinoihin: - Heteroseksuaaleille tulee saada aikaan häpeän tunne. -

Ei. Minä olen jatkuvasti mennyt loogisesti eteenpäin yhdessä keskustelusäikeessä. Voit vapaasti tarkistaa sen. SINÄ itse teet virheen ja hyppäät toiseen säikeeseen mukaan syyttäen minua valehtelijaksi. Huomionarvoista on, että kun pääsen edellisen säikeen loppuun, KÄSITTELEN SINUN ESILLE NOSTAMIASI TEEMOJA ja vieläpä huomattavan pitkällisestikin. Mutta niihin sinulla ei ole vielä tämän viestin kirjoittamisaikaan tullut mitään kommenttia, vaan päinvastoin olet keskittynyt haukkumaan minua valehtelijaksi.